تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ائتلاف سعودی به حمله به دو پالایشگاه آرامکو

سخنگوی ائتلاف سعودی تاکید کرد که ائتلاف سعودی به اقدامات و تدابیر خود برای حفظ امنیت انرژی جهان ادامه می‌دهد.

به گزارش العربیه،‌ وی افزود: تحقیقات لازم برای شناسایی طرف‌های مسئول برنامه‌ریزی و اجرای این اقدامات تروریستی در جریان است.

نیروهای ارتش یمن صبح شنبه دو پالایشگاه نفتی «بقیق» و «خریص» شرکت آرامکو در «شرقیه» عربستان سعودی را هدف حملات پهپادی خود قرار دادند.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که عملیات مذکور در چارچوب حق طبیعی و مشروع ما در پاسخگویی به جنایات ائتلاف متجاوز و محاصره پنج ساله یمن صورت گرفته است.

وی تأکید کرد که این عملیات یکی از بزرگترین عملیات‌هایی است که نیروهای ما در عمق سعودی انجام داده و پس از رصد اطلاعاتی دقیق و همکاری افراد شریف و آزاده در داخل عربستان سعودی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در پی این حملات پهپادی، بخشی از تولید و صادرات نفتی سعودی مختل شده است

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ائتلاف سعودی به حمله به دو پالایشگاه آرامکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..