تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر سید عزت‌الله ضرغامی در مورد عدم هماهنگی معماری بناهای موجود در چهارراه ولیعصر(عج)

نظر سید عزت‌الله ضرغامی در مورد عدم هماهنگی معماربی بناهای موجود در چهارراه ولیعصر(عج)به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌اللّه ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود از نوع معماری بناهای موجود در چهار راه ولیعصر(عج) و به خصوص مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ولیعصر(عج) انتقاد کرد. 

رئیس سابق رسانه ملی در اینستاگرام خود نوشت:

"بدسلیقگی!
چند سالی است که وقتی از کنار "پارک دانشجو" رد می‌شوم، با سازه ی نازیبایی به نام "مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ولیعصر" روبرو می‌شوم که به لحاظ معماری، اصلاً با معماری "تئاتر شهر" روبه روی آن قابل مقایسه نیست.
اخیراً موقع نماز ظهر وارد این مجموعه شدم و غصه‌ام صدچندان شد. هزینه هنگفتی صورت گرفته ولی هیچ کاربری مشخصی که در شأن این مکان و مردم مشتاق باشد به چشم نمی‌خورد. محل نماز، وضعیت سرویس‌های بهداشتی، فضاهای سربسته بدون استفاده و محیط پیرامونی با بدسلیقگی فراوان به شما خوش‌آمد می‌گویند. چقدر خوب بود حالا که جلوی یک سازه معروف قبل انقلاب، مجموعه عظیم و گرانقیمتی را علم می‌کنیم به فکر جوانانی که این دو اثر را در یک لحظه با هم مقایسه می‌کنند، هم باشیم.
نمی‌دانم مسئول رسیدگی به این امور کیست؟"

نظر سید عزت‌الله ضرغامی در مورد عدم هماهنگی معماربی بناهای موجود در چهارراه ولیعصر(عج)

بیشتر بخوانید: شوق عجیب غواصان عملیات کربلای۴ در زمان به خط زدن + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر سید عزت‌الله ضرغامی در مورد عدم هماهنگی معماری بناهای موجود در چهارراه ولیعصر(عج)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..