تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستکاری ژنتیکی پشه در برزیل فاجعه آفرید/ ماجرای دزدیدن سگ ۴۰ میلیون تومانی یک زن در سعادت آباد/ سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها/مرگ کودک ۳ ساله پس از شکنجه‌های بی رحمانه والدین + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

//

درآمد‌ عجیب گدایان با فوت و فن‌های حرفه‌ای/ خانم، آقا؛ در راه رضای خدا به میلیاردر شدن من کمک کنید!

«اسپند دود کنم؟»، «شیشه ماشین تمیز کنم؟»، «یک فال از من می‌خرید؟»، صد‌ها جمله این چنینی را این روز‌ها به وفور در پشت چراغ‌های راهنمایی سطح شهر، معابر و یا پمپ بنزین‌ها می‌شنویم.

سرنوشت شوم اعضای خانه‌ای که شیره‌ای‌ها مقابل آن صف می‌کشیدند/ باند ساقی‌ها با نفرین یک پیرزن منهدم شد! + جزئیات

مردی میانسال ماجرای ورودش به خرید و فروش مواد مخدر و به کار گرفتن اعضای خانواده اش در این کار را تعریف کرد.

ماجرای دزدیدن سگ ۴۰ میلیون تومانی یک زن در سعادت آباد

زن جوان وقتی سگ گران قیمتش از سوی دزدان خشن به سرقت رفت با حضور دردادسرای امورجنایی تهران ادعا کرد که پسرش را ربوده اند.

سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها + تصاویر

در این گزارش چند مورد از جالبترین و در عین حال عجیب‌ترین سرگرمی‌های سلبریتی‌های مشهور جهان را مرور می‌کنیم.

طلاق یک زوج به خاطر گاف عجیب کلینیک درمان ناباروری!

یک زن و شوهر کاملا سفید پوست پس از اینکه تحت درمان یک کلینیک درمان ناباروری قرار گرفتند صاحب فرزندی شدند که نژادش با آنها متفاوت بود.

مرگ تلخ کودک ۳ ساله پس از شکنجه‌های بی رحمانه پدر و مادرش + عکس

زوجی شیطان صفت در آلاباما به جرم شکنجه و قتل دو کودکشان دستگیر و زندانی شدند.

دلایل جاسوسی رژیم صهیونیستی از آمریکا/ موضع کاخ سفید در قبال این موضوع چیست؟

رژیم صهیونیستی در کاخ سفید دستگاه شنود کار گذاشته چراکه جاسوسی از تمام کشورها حتی آمریکا ذیل تفکر و آرمان صهیونیسم است.

اعترافات سارق آدم‌کش/شوهر خواهرم زیاد نصیحتم می‌کرد، با قیچی گوشش را قطع، با لیوانی بزرگ صورتش را لِه و در آخر خفه‌اش کردم! + عکس

معتادی که شوهر خواهرش را به خاطر سرقت تلویزیون به طرز هولناکی کشته بود مدعی شد شوهر خواهرش بیش از حد او را نصیحت می‌کرد!

دستکاری ژنتیکی پشه در برزیل فاجعه آفرید

بشر به علت بیماری زا بودن بسیاری از انواع پشه‌ها در تلاش برای کنترل آنهاست. اما دستکاری ژنتیک این حشره در کشور برزیل خطرات تازه‌ای ایجاد کرده است.

یک بام و دو هوای اصلاح‌طلبان/ چرا «میترا استاد» با «سحر خدایاری» آنقدر برای این گروه تفاوت داشت؟ + تصاویر

شاید اگر سابقه ماجرای میترا استاد در پرونده اصلاح‌طلبان وجود نداشت رفتار امروز آن‌ها در ماجرای دختر آبی، باورپذیرتر به نظر می‌آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستکاری ژنتیکی پشه در برزیل فاجعه آفرید/ ماجرای دزدیدن سگ ۴۰ میلیون تومانی یک زن در سعادت آباد/ سرگرمی‌های عجیب و غریب هالیوودی‌ها/مرگ کودک ۳ ساله پس از شکنجه‌های بی رحمانه والدین + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..