تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین پست صبا کمالی در اینستاگرام + تصویر

پست اینستاگرامی جدید صبا کمالیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزین کشورمان پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر و بار دیگر نسبت به هتاکی به ساحت مقدس امام حسین(ع) اظهار ندامت کرد. او با انتشار این پست بار دیگر از عموم مردم دین‌دار ایران اسلامی عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگر هتاک با انتشار یک ویدئو بازداشت خود را تکذیب کرد

صبا کمالی در آخرین پست و استوری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

من با انتشار مطلبی باعث جریحه‌دار شدن اعتقادات مذهبی ملت عزیز ایران شدم که ازین بابت به شدت متاثر و ناراحتم و هرگز چنین قصدی نداشتم. به خاطر این موضوع از مردم عزیز کشورم ایران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم مرا ببخشند. خودم و خانواده‌ام علاقه شدید به ائمه اطهار داریم خصوصا امام حسین (ع) و خاندان مطهرش و هرچه داریم از برکات وجود این بزرگواران است.

او هم‌چنین در قالب یک استوری ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) را به همه مسلمانان تسلیت گفت و نوشت:

تسلیت به همه مسلمانان.

البته لازم به ذکر است صبا کمالی امروز صبح نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نسبت به هتاکی به ساحت امام سوم شیعیان عذرخواهی کرده بود ولی به دلایلی نامعلوم پس از چند ساعت این ویدئو را از صفحه‌اش حذف کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش شدید کاربران، صبا کمالی را وادار به عذرخواهی کرد

در ادامه تصویری از جدیدترین پست و استوری این هنرپیشه را مشاهده می‌کنید:

پست اینستاگرامی جدید صبا کمالی

پست اینستاگرامی جدید صبا کمالی

بیشتر بخوانید: نظرات کاربران زیر پست جدید بازیگر هتاک؛ چه زود رنگ عوض کردی!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین پست صبا کمالی در اینستاگرام + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..