تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش وزارت ارتباطات و مجلس برای پیگیری اقدامات و اظهارنظرهای افراد در فضای مجازی + فیلم

ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مسائلی که در چند روز اخیر در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد، ماجرای موسوم به دختر آبی بود که جنجال بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی بر پا کرد. برای بررسی ابعاد این موضوع برنامه پرونده ویژه از شبکه سوم سیما و با حضور امیرآبادی نماینده مجلس و خوش‌چشم فعال رسانه‌ای، پخش شد.

در کشور ما همچون سایر کشور‌ها حضور افراد چهره و به قول معروف سلبریتی‌ها در فضای مجازی مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران واقع شده است. سلبریتی‌هایی که  با انتشار نظرات شخصی خود در فضای اینستاگرام یا توییتر موضوعی را برجسته می‌کنند و افراد زیادی را نسبت به آن مسئله حساس می‌کنند.

آنچه حقیقت دارد این است که موضوع به همین جا ختم نمی‌شود، بار‌ها دیده‌ایم که یک سلبریتی با انتشار سخن یا مطلبی خلاف واقع در صفحه خود سبب تشنج رسانه‌ای می‌شود و عده زیادی از مخاطبانش را دچار سردرگمی می‌کند؛ حال در این بین باید دید که نقش وزارت ارتباطات و مجلس برای پیگیری اقدامات و اظهارنظر‌های افراد در فضای مجازی چگونه است؟

بیشتر بخوانید: عزم حقوقی میان دستگاهی لازمه مقابله با شبکه فساد سرویس‌های ارزش افزوده

سیدمصطفی خوش‌چشم فعال رسانه‌ای، در این برنامه، از نقش وزارت ارتباطات و مجلس برای پیگیری اقدامات و اظهارنظر‌های افراد در فضای مجازی گفت که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش وزارت ارتباطات و مجلس برای پیگیری اقدامات و اظهارنظرهای افراد در فضای مجازی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..