تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی

واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زن در جریان دختر آبیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فضه سادات حسینی گوینده خبر سیما با انتشار پستی در توییتر نسبت به حرکت هدفمند و البته دوگانه برخی از سیاسیون و سلبریتی‌ها در خصوص جریان دختر آبی واکنش نشان داد.

او در پست توییتری خود نوشت: 

" وقتی که دغدغه و مسایل زنان را در سطح ورود به ورزشگاه تقلیل می‌دهند برای منافع سیاسی‌شان، فریادهای پدر دختر آبی را نمی‌شنوند و می‌گویند تو نمی‌فهمی! دخترت بیمار نبوده حکمش هم صادر شده ولو دادگاه بگوید نه و.. غافل از اینکه زنی درگوشه‌ای از شهر کشته شد وصدای یک نفرشان هم درنیامد.

زنان علیه زنان "

واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زن در جریان دختر آبی

چند روزی است که خبر خودسوزی سحر خدایاری تبدیل به تیتر یک رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. جریانی هدفمند و حساب شده که با موج دختر آبی از سوی شبکه‌های معاند هدایت و مدیریت شد و برخی سیاسیون و ورزشکاران را هم با خود همراه کرد. این موضوع حواشی بسیاری را در پی داشت اما نکته قابل توجه اینکه این  موج در داخل کشور از سوی برخی نمایندگان و سلبریتی‌های زن بیشتر جان گرفت. 

تعدادی از افراد مشهور با انتشار پست‌هایی در توییتر و اینستاگرام نسبت به خودسوزی سحر خدایاری و ربط دادن آن به قانون ممنوعیت ورود زنان به استادیوم تا توانستند بر این موج سوار شدند و تلاش کردند با جریحه‌دار کردن اذهان و احساسات عمومی، جریان شکل گرفته را از مسیر اصلی منحرف و در راستای هدف خود پیش ببرند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش گوینده خبر به برخورد دوگانه برخی از مدافعان حقوق زنان در جریان دختر آبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..