تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال افزایش مبلغ «وام» دانشجویان وزارت بهداشت

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ اظهار کرد: سال گذشته به ۸۵ هزار دانشجو، ۲۰۰ هزار فقره وام پرداخت کردیم و به دنبال افزایش میزان وام‌های دانشجویی هستیم؛ در کمتر از یک ماه آینده پیشنهاد خود را در هیئت امنا مطرح و در صورت تصویب، رقم وام‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه اولویت و تمرکز روی افزایش وام مسکن و ازدواج است، ادامه داد: وام تحصیلی و مسکن حدود ۶۵ درصد کل وام‌های صندوق رفاه دانشجویان را تشکیل می‌دهد و تلاش می‌کنیم برای سال تحصیلی جدید این دو وام را افزایش دهیم.

رحیمی افزود: به دنبال حمایت از استارتاپ‌ها و استعداد‌های درخشان هستیم و وام‌های این بخش را افزایش خواهیم داد؛ همچنین بنا داریم منابع صندوق رفاه دانشجویان را به سمت وام و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، رفاهی و ورزشی دانشجویان سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: جزئیات ثبت‌نام وام‌های دانشجویی اعلام شد +آخرین مهلت نام‌نویسی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درباره بدهی دانشجویان به صندوق رفاه گفت: ما مطالبه‌ای از دانشجویان نداریم و دانشجویان از صندوق رفاه مطالبه دارند، البته مراودات مالی داریم و برخی وام‌های دانشجویی مانده‌هایی دارد و در تلاشیم به شکلی که احترام دانشجویان حفظ شود، این مانده‌ها را دریافت کنیم.

رحیمی تاکید کرد: اصرار داریم به دانشجویان فشاری وارد نشود و مطالباتمان را از دانشجویانی که فارغ التحصیل و مشغول به کار شده اند، دریافت کنیم؛ از دانشجویان جریمه نمی‌گیریم و در سال تحصیلی جدید امتیازاتی به دانشجویان خواهیم داد تا زودتر وام خود را تسویه کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از راه اندازی کارت رفاه و اپلیکیشن وام دانشجویی خبر داد و گفت: در جهت اجرای دولت الکترونیک تصمیم داریم اپلیکیشن وام‌های دانشجویی ایجاد کنیم تا آنها بتوانند به کمک این اپلیکیشن وام را دریافت و اقساط را پرداخت کنند.

رحیمی در پایان گفت: کارت رفاه دانشجویی مانند کارت دانشجویی است؛ با این کارت می‌توان وام مورد نظر را به صورت ترکیبی از صندوق رفاه دانشجویان دریافت و مطابق میل خود هزینه کرد.

انتهای پیام/

حمایت از استارتاپ ها و استعدادهای درخشان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال افزایش مبلغ «وام» دانشجویان وزارت بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..