تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا مردم به درمانگران غیرمجاز دندان مراجعه می‌کنند؟

علی تاجرنیا، رئیس جامعه دندانپزشکان ایران با اشاره به مراجعه مردم به افراد فاقد صلاحیت در زمینه دندانپزشکی اظهار کرد: مداخله افراد غیر مسئول دندانپزشکی در حوزه سلامت دهان و دندان بیشتر به دلیل نظارت کم دانشگاه‌های علوم پزشکی است؛ جامعه دندانپزشکی چندین بار اعلام آمادگی کرده است که بر ارائه خدمات دندانپزشکی نظارت کافی را انجام دهد.

او ادامه داد: افرادی که جهت دریافت خدمات دندانپزشکی به مراکز غیرمجاز مراجعه می‌کنند اغلب اطلاع کافی ندارند و افراد غیرمجاز به دلیل افزایش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی اقدام به ارائه خدمات حوزه دهان و دندان با قیمت پایین‌تر و کیفیتی بسیار کمتر می‌کنند.

رئیس جامعه دندانپزشکان ایران افزود: دریافت خدمات ارزان قیمت دندانپزشکی بوسیله افراد غیرمجاز منجر به درمان مجدد و افزایش هزینه‌ می‌شود و بهتر است از همان ابتدا به کلینیک‌های دندانپزشکی و مراکز معتبر مراجعه شود.

تاجرنیا بیان کرد: مردم این حق را دارند که در هنگام دریافت خدمات دندانپزشکی از مراکز پروانه مطب و شماره نظام پزشکی را درخواست کنند، زیرا افراد دارای شماره نظام پزشکی از سوی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی جهت ارائه خدمات دندانپزشکی معتبر هستند.

او گفت: اگر خدمات دندانپزشکی از سوی افراد غیرمجاز انجام شود در صورت بروز خطا پیگیری از مراجع ذی‌صلاح با مشکلات متعددی روبرو می‌شود، اما اگر به وسیله یک فرد مجاز خدمات حوزه دهان و دندان ارائه شود پیگیری آن در صورت بروز خطا راحت‌تر است.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا مردم به درمانگران غیرمجاز دندان مراجعه می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..