تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زندگانی امام سجاد (ع) دوران سازندگی افراد صالح و تقویت فکر شیعی بود + تصویرنوشته

رهبریگزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی " فقه و معارف اسلامی در اندیشه‌ حضرت آیت‌اللّه العظمی خامنه‌ای‌ ‌" بخشی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص دوران زندگانی سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین (علیه السلام) را به صورت استوری منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: امام سجاد (ع) فرزند و پیام‌آور عاشورا و مبارز در مقابل کاخ ستم یزید است +عکس

در ادامه متن و تصویر مربوطه را مشاهده می‌کنید.

زندگانی امام سجاد (علیه السلام) دوران سازندگی افراد صالح و تقویت فکر شیعی بود

رهبر انقلاب: دوران زندگی امام سجاد (علیه السلام) با فعالیتی آرام و زیر پرده و در جهت سازندگی افراد صالح و قوام بخشیدن به طرز فکر شیعی در ذهن پیروان و مبارزه با تحریف‌ها همراه بود. در واقع، گام نخستین در راه آرمان تشیع - یعنی تحقق دادن به نظام اسلام و ایجاد حکومت علوی - به وسیله‌ی آن حضرت برداشته شده است و این روش به ظاهر مسالمت آمیز، به هیچ وجه موجب آن نشد که امام و یارانش همیشه از آسیب قهر و کین دستگاه قدرت بنی امیه در امان بمانند.

از یاران امام چندین نفر به وضعی فجیع کشته و عده‌ای آواره و دور از شهر و دیار و اسیر زندان‌ها شدند و خود آن حضرت حداقل یک مرتبه با وضعی تاثرانگیز و در حالی که به غل و زنجیر بسته شده بود و با پاسدارانِ بسیار حفاظت می‌شد، از مدینه به شام برده شد و بار‌ها و بار‌ها مورد تعرض و آزار و شکنجه‌ی مخالفان قرار گرفت و عاقبت نیز در سال ۹۵ هجری به وسیله‌ی ولید بن عبدالملک - خلیفه‌ی اموی - مسموم شد و به شهادت رسید.

رهبری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زندگانی امام سجاد (ع) دوران سازندگی افراد صالح و تقویت فکر شیعی بود + تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..