تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه حالت شبانه برای پلی استور

عرضه حالت شبانه برای پلی استوربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به تازگی شروع به ارائه برنامه‌هایهای انحصاری خود برای گوشی‌های اندروید با حالت تاریک کرده است. تا به حال، برنامه‌های‌های زیادی این حالت را دریافت کرده‌اند و به نظر می‌رسد نرم افزار فروشگاه پلی استور، اپلیکیشن بعدی گوگل باشد که قرار است حالت تاریک (شبانه) را دریافت کند. این قابلیت جدید اواخر، روی برخی از گوشی‌های اندرویدی دیده شده است، اما انتظار می‌رود تا چند هفته آینده، پلی استور گوگل با حالت شبانه در همه گوشی‌های اندروید دیده شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ برگزاری مراسم Game Awards سال ۲۰۱۹ اعلام شد

همانطور که پیش از این اعلام شده و خیلی از علاقمندان به دنیای فناوری آگاه هستند، گوگل چند ماه پیش اعلام کرد جدیدترین نسخه اندروید (اندروید ۱۰) قرار است با حالت تاریک گسترده عرضه شود که باعث می‌شود رابط کاربری این سیستم عامل برای چشم ضرری نداشته باشد و به چشم انسان فشار وارد نشود. علاوه بر این، اندروید ۱۰ حالت شبانه را برای هر برنامه ساخته شده توسط شرکت‌های شخص ثالث را فعال خواهد کرد.

عرضه حالت شبانه برای پلی استور

از آنجا که اندروید ۱۰ برای گوشی‌های پیکسل گوگل عرضه شده است، بر اساس قاعده، پلی استور گوگل باید از تم تاریک شبانه بهره ببرد. بر اساس گزارش منتشر شده از XDA Developers، حالت تاریک که روی پلی استور دیده شده است، ربطی به حالت تاریک گسترده اندروید ۱۰ که قرار است روی برنامه‌های مختلف فعالسازی شود، ندارد. این تم به طور کامل مستقل است که برای برخی از گوشی‌های پیکسل گوگل ارائه شده است. XDA ادعا می‌کند که متخصصان این شرکت برای اولین بار حالت شبانه پلی استور را روی یک گوشی Pixel 2 XL دیده‌اند، در نتیجه، گوشی‌های پیکسل اولین گوشی‌هایی هستند که از این ویژگی جدید بهره‌مند خواهند شد. اگر شما دارای یک گوشی پیکسل نیستید، باید صبر کنید تا نسخه رسمی پلی استور گوگل با حالت تاریک توسط این شرکت برای همه کاربران عرضه شود.

انتهای پیام/

عرضه پلی استور با تم تاریک برای گوشی‌های اندرویدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه حالت شبانه برای پلی استور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..