تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص اعتبار برای پرداخت حقوق حق‌التدریس‌ها/اجاره خوابگاه دانشجویی در شیب افزایش قیمت / ترافیک اعصاب را تضعیف می‌کند/اختلالات اوتیسم سراغ چه کودکی می‌آید؟

تخصیص اعتبار برای پرداخت حقوق حق‌التدریس‌ها/اجاره خوابگاه دانشجویی در شیب افزایش قیمت / ترافیک اعصاب را تضعیف می‌کند/اختلالات اوتیسم سراغ چه کودکی می‌آید؟به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی، پزشکی نشده‌اید، در این بسته برترین اخبار پزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

اجاره خوابگاه دانشجویی در شیب افزایش قیمت 
نرخ اجاره بهای مسکن دانشجویی در آستانه ترم جدید ابلاغ شد.

ایده ساخت خودرو‌های خورشیدی یک قدم به واقعیت نزدیک شد
یافته جدید محققان، امکان ساخت سلول‌های خورشیدی قابل انعطاف را یک قدم به واقعیت نزدیکتر کرد.

ارز نیمایی راهکاری برای مبارزه با قاچاق معکوس دارو/ فشار بر روی کمیسیون بهداشت برای تخصیص ارز دولتی در سال ۹۷
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اختصاص ارز نیمایی به دارو جلوی افزایش فرانشیز دارو و قاچاق را می‌گیرد.

دستگاهی که از سرمای شب، نور تولید می‌کند!
محققان به تازگی یک دستگاه حرارتی الکتریکی ارزان قیمت ساختند که سرمای فضا را مهار می‌کند و از این طریق جریان الکتریسیته‌ای تولید می‌کند که یک چراغ LED را در شب تغذیه می‌کند.

اختلالات اوتیسم سراغ چه کودکی می آید؟ +آمار ابتلا در ایران و درمان بیماری
یک متخصص اعصاب و روان گفت: داشتن ریز فاکتور‌هایی در مادر و جنین می‌تواند کودک را مستعد ابتلا به اختلالات طیف اوتیسم کند.

آلودگی هوا عاملی موثر در نزاع‌های خیابانی/ ترافیک اعصاب را تضعیف می‌کند
معاون دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: ترافیک وآلودگی هوا با میزان پرخاشگری و کاهش آستانه تحمل افراد ارتباط مستقیمی دارد.

فرمول جدید هواپیمایی ایرباس برای راحتی مسافران هوایی
حسگر‌هایی ویژه درون هواپیما‌های ایرباس به بررسی عادت‌های مسافران درزمان سفر حتی استفاده از سرویس بهداشتی می‌پردازند تا به تحلیلی دقیق از وضعیت رفتاری وخلق و خوی آن‌ها دست یابند.

با این خوردنی‌های خوشمزه و طبیعی از سکته مغزی فاصله بگیرید
بهترین راه برای جلوگیری از سکته مغزی، بهبود رژیم غذایی است.

نقش رژیم گیاه‌خواری بر لاغری/خوراکی که مادران باردار نباید بخورند/ غذا‌هایی که باعث چاقی نمی‌شوند 
اگر تصور می‌کنید که چای سیاه اثر بدی بر سلامتی دارد، حتما این مطالب را بخوانید.

تخصیص اعتبار برای پرداخت حقوق حق‌التدریس‌ها/ علت تاخیر در واریز‌ها چیست؟
رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه درباره تخصیص اعتبار پرداخت مطالبات فرهنگیان و علت تاخیر آن از سوی آموزش و پرورش توضیح داد.

انتهای پیام/

عناوین پربازدید علمی در ۲۲ شهریور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص اعتبار برای پرداخت حقوق حق‌التدریس‌ها/اجاره خوابگاه دانشجویی در شیب افزایش قیمت / ترافیک اعصاب را تضعیف می‌کند/اختلالات اوتیسم سراغ چه کودکی می‌آید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..