تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ کامیون گوجه فرنگی و سیب قاچاق ایرانی در عراق اتلاف شد

سازمان گذرگاه های مرزی عراق روز جمعه در اطلاعیه ای از کشف، ضبط و اتلاف "محموله ای بسیار بزرگ" از محصولات کشاورزی قاچاق شده از ایران به ظرفیت 7 کامیون سردخانه دار خبر داد. 

در این اطلاعیه آمده است که در پی تشدید نظارت و رصد در گذرگاه چذابه - شیب این محموله بزرگ کشف و ضبط شد و طی مراسمی با حضور دستگاه های مربوطه اتلاف شد.

سازمان گذرگاه های مرزی عراق هر از چندی از کشف و اتلاف محصولات ایرانی که برغم ممنوعیت واردات - به گفته آنان - به صورت قاچاق وارد این کشور می شود، خبر می دهد. 

دولت عراق طی بیش از یک سال گذشته با بهبود وضعیت امنیت و بارندگی های بهاری که باعث افزایش تولید محصولات کشاورزی در این کشور شده است، با هدف حمایت از تولید داخلی، هر بار واردات چند محصول را ممنوع اعلام می کند. / 

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ کامیون گوجه فرنگی و سیب قاچاق ایرانی در عراق اتلاف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..