تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه ۹۰

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال«ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری با موضوع مواد مخدر و قاچاق انسان، از امشب (جمعه ۲۲ شهریور) ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

خواننده اصلی تیتراژ این سریال مازیار فلاحی بود که در دقیقه ۹۰ انصراف داد و رضا یزدانی جای او را گرفت.  

مازیار فلاحی در توضیح قطع همکاری‌اش با این سریال در پست اینستاگرامی خود نوشت: «در رابطه با تیراژ سریال «ترور خاموش» که قرار بود با صدای من از شبکه یک سیما پخش بشه، به اطلاعتون میرسونم علی‌رغم تغییرات زیادی که از من خواسته شد تا در این قطعه برخلاف میلم اعمال کنم و پس از انجام اصلاحات متعدد در پایان خبر رسید که کل این قطعه مجوز پخش از تلویزیون نخواهد داشت. لذا من در این سریال با دوستان عزیز همکاری نخواهم داشت»

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل قطع همکاری مازیار فلاحی با سریال «ترور خاموش» در دقیقه ۹۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..