تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزاد فراهانی اولین فیلم بلند سینمایی خود را می‌سازد/ عذرخواهی خانم بازیگر در پی انتشار یک پست جنجالی

سینما در هفته‌ای که گذشت؛

بهزاد فراهانی اولین فیلم بلند سینمایی خود را می‌سازد/ عذرخواهی خانم بازیگر در پی انتشار یک پست جنجالیبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در این هفته نیز مانند هفته‌های قبل خبر‌های ریز و درشتی از سینما منتشر شد که مهمترین آنها را در ادامه می خوانید: 

بهزاد فراهانی گفته قرار است اولین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی کند. نازنین بیاتی بازیگر «روزی دو میلیون» مجید توکلی شد؛ این فیلم به تهیه کنندگی علی سرتیپی است. ماهور الوند به جمع بازیگران «عنکبوت» ابراهیم ایرج زاد پیوست. صبا کمالی بازیگر، در صفحه اینستاگرام خود گفت‌وگوی توهم آمیزش با امام حسین (ع) را منتشر کرد که رنگ و بوی اهانت داشت و با واکنش‌ منفی کاربران مواجه شد؛ او پس از این واکنش ها بلافاصله پست را حذف و معذرت خواهی کرد. فیلم سینمایی «قصر شیرین» به بخش مسابقه جشنواره باتومی رسید. حسن ایوبی تدوین فیلم سینمایی «انفرادی» مسعود اطیابی را بر عهده گرفت. ایرج نوذری بازیگر «سبز سفید قرمز» محمد حسین لطیفی شد. پروانه نمایش «طلا» ساخته پرویز شهبازی صادر شد و این فیلم پاییز اکران می‌شود. «بی صدا حلزون» بهرنگ دزفولی زاده در روز‌های پایانی تدوین قرار دارد. مجموعه نمایش خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده پاییز تولید می‌شود. منوچهر هادی خبر پایان فیلمبرداری مجموعه نمایش خانگی «دل» و مشخص شدن زمان توزیع آن را تکذیب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزاد فراهانی اولین فیلم بلند سینمایی خود را می‌سازد/ عذرخواهی خانم بازیگر در پی انتشار یک پست جنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..