تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجاره خوابگاه دانشجویی در شیب افزایش قیمت

افزایش قیمت‌ها از مدتی پیش اعلام شده بود به طوریکه ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی درباره افزایش هزینه خوابگاه‌های دانشجویی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هزینه خوابگاه‌های دانشجویی بین ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد؛ این تفاوت درصد با توجه به رتبه‌بندی خوابگاه‌ها و تراکم دانشجویی تعیین شده است و افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: غذاهای دانشجویی چقدر گران خواهد شد؟/ جزئیات وام‌های صندوق رفاه که افزایش پیدا می‌کند

در سال تحصیلی جدید افرادی که به صورت مستقیم و از طریق درگاه صندوق رفاه (حذف حساب واسط) اقدام به پرداخت اجاره بها می‌کنند یا از سایر سامانه‌های دانشگاهی استفاده می‌کنند باید مبالغ لازم را به طور دقیق محاسبه و در سامانه مذکور ثبت کنند. بدیهی است مبالغ دریافتی از دانشجویان باید با نرخ ابلاغی توسط دانشگاه ها منطبق باشد.

توجه داشته باشید که مبنای نرخ ها براساس پرداخت بدهی (غیرنقدی) است و در صورت پرداخت نقدی در موعد مقرر مشمول ۱۰ درصد تخفیف خواهد شد. برای دانشجویان با سنوات هم اضافه مبالغ در نیم‌سال اول اضافه ۱۰۰ درصد، نیم‌سال دوم اضافه ۱۵۰ درصد و نیم‌سال سوم اضافه ۲۰۰ درصد افزایش خواهد یافت و همچنین سکونت غیرمجاز مشمول جریمه ۱۰ برابری خواهد شد.

دانشجویان میهمان، بورسیه و شاغل هم مشمول ۵۰ درصد افزایش نرخ اجاره بها خواهند شد. مبنای محاسبه برای ترم های طول سال تحصیلی چهارماه و نیم (۴.۵) و برای تابستان دوماه و نیم (۲.۵) است.

پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید

جدول نرخ ماهانه اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی (متاهلی و مجردی) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ (نیمسال اول، دوم، و تابستان)  به شرح زیر است:

بهای  اجاره خوابگاه دانشجویی چقدر است؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجاره خوابگاه دانشجویی در شیب افزایش قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..