تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در نمایشگاه کتاب سوریه شرکت می‌کند

ایران در نمایشگاه کتاب سوریه شرکت می‌کندبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌ویکمین دوره نمایشگاه کتاب سوریه دیروز (۲۱ شهریور) فعالیت خود را آغاز کرده و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با نمایش ظرفیت‌های نشر کشورمان در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

این موسسه در غرفه‌ای به مساحت ۱۸ مترمربع و با نمایش ۳۵۰ عنوان کتاب در زمینه ادبیات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، دین، ادبیات معاصر، کودک و نوجوان، ایران شناسی، هنر، آموزش زبان فارسی و کتاب‌های ادبی برگزیده جوایز سال گذشته در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده است.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح «گرنت» به‌منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی، عرضه بروشور «نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران» به زبان انگلیسی، مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع‌رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی ازجمله فعالیت‌هایی است که در مدت حضور ایران در این نمایشگاه دنبال می‌شود.

سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب سوریه از ۲۱ شهریور تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در نمایشگاه کتاب سوریه شرکت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..