تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعبیر خواب پرواز چیست؟

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در عالم خواب به اندازه‌ای احساس بی‌وزنی کنید که به پرواز دربیایید.

تعبیر خواب پرواز چیست؟


تعبیر خواب پریدن و پرواز به روایت حضرت دانیال (ع) اینگونه است: «اگر (کسی در خواب) بیند، چون مرغ از جائی به جائی می‌پرید، دلیل که به سفر رود و به قدر بلندی و پریدن وی از زمین بلندی و شرف یابد. اگر بیند راست به آسمان می‌رفت، دلیل که به او مضرت (ضرر و زیان) رسد. اگر بیند چندان پرواز کرد در هوا که به آسمان رسید ودر آسمان ناپدید شد و زمین نیامد، دلیل که زود از دنیا رحلت کند.»

بیشتر بخوانید:تعبیر دیدن سیب در خواب چیست؟


از نظر امام صادق (ع) پریدن در خواب بر پنج وجه است. سفر، حج، بزرگی، تغییر حال و بیماری و مرگ.

تعبیر خواب پرواز چیست؟


ابن سیرین گوید: «اگر کسی (در خواب) بیند از جانب قبله بپرید و باز بجای خویش آمد، دلیل که از سفر زود بازآید، بامنفعت بسیار، خاصه، چون بیند که پر‌ها دارد. اگر بیند بی پر همی پرید، دلیل که ازحال خود بگردد. اگر بیند از بام خویش به بامی دیگر می‌پرید، دلیل که زن طلاق دهد و زنی دیگر خواهد یا کنیزکی خرد.»
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعبیر خواب پرواز چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..