تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




TrendForce: کینگستون رهبر تولید ماژول حافظه در جهان است

طبق بررسی‌های صورت گرفته، شرکت کینگستون اکنون با دارا بودن سهم وسیعی از تجارت حافظه، حاکم مطلق این بخش از بازار است.

براساس گفته های ترندفورس و طبق آخرین رده‌بندی DRAMeXchange، شرکت کینگستون برترین تولید کننده ماژول حافظ در جهان است و رهبری این بخش از صنعت را بر عهده دارد. ترندفورس اعلام کرده است، کینگستون با سهم ۷۲.۱ درصد همچنان بر جایگاه شماره یک تکیه زده است. یافته‌های این مؤسسه نشان می‌دهد که جایگاه شرکت کینگستون به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی ثالث ماژول DRAM تقویت شده است و اکنون در سال ۲۰۱۸، این شرکت شانزدهمین سال متوالی است که جزو برترین‌های این رتبه‌بندی قرار می‌گیرد.

طبق اظهارات ترندفورس، قیمت‌ها در نیمه اول سال ۲۰۱۸ حتی بیشتر از ۲۰ درصد قیمت قراردادها، بالاتر بوده‌اند. این در حالی است که در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ با افزایش محصولات و انباشت قطعات، قیمت‌ها کاهش داشته‌اند و تولید‌کنندگان ماژول حافظه سود و درآمد زیادی بدست آورده‌اند. برخی از ترندها و محرک‌های رشد؛ از جمله استریم محتوای آنلاین، توسعه فناوری‌های اخیر، سوییچ کردن به مراکز داده و سرویس رایانش ابری، هستند که در بازار شاهد آن‌ها هستیم.

کینگستون

مایک مهنی، مدیر تجارت DRAM کینگستون گفته است:

تخمین‌های ترندفورس را بسیار سخاوتمندانه می‌دانیم، با این وجود از سیاست‌های رشد شرکت در تمام بخش‌های تجاری پیروی می‌کنیم.

 همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفته است، درسال ۲۰۱۸ کینگستون توانست بیش از ۱۴ تریلیون مگابایت حافظه از نوع DRAM، SSDs و تراشه‌های توکار حافظه (embedded) تولید کند. این حجم عظیم و فوق‌العاده علاوه بر سود بالای شرکت، کمک می‌کند موقعیت و اهمیت شرکت در این صنعت را تحکیم ببخشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «TrendForce: کینگستون رهبر تولید ماژول حافظه در جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..