تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنگ چی از ابرخودرو هیبریدی و شاسی بلند خودران رونمایی کرد

برند لوکس هنگ‌چی و از زیرمجموعه‌های فاو چین، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از دو مدل مفهومی جدید شامل ابرخودروی هیبریدی و شاسی‌بلند برقی رونمایی کرد.

با توجه به اینکه بسیاری از برندهای محبوب اروپایی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال غایب بودند، برند لوکس چینی هنگ‌چی (Hongqi) یکی از غرفه‌داران غافلگیرکننده به شمار می‌رود. غرفه‌ی هنگ‌چی تنها دو محصول برای نمایش دارد اما به جرات می‌توان گفت که آن‌ها به هدف خود برای آگاهی‌بخشی به بازدیدکنندگان نمایشگاه درباره‌ی برند لوکس زیرمجموعه‌ی گروه خودروسازی فاو (FAW) چین به خوبی دست یافتند. هنگ‌چی با ابرخودرو هیبریدی S9 و شاسی‌بلند برقی E115 به این نمایشگاه معتبر آمد تا توانایی‌های خودروسازان چینی را در ارائه‌ی محصولات لوکس به نمایش بگذارد.

ابرخودروی هنگ‌چی S9

اولین و جذاب‌ترین طراحی این شرکت Hongqi S9 نام دارد و اولین ابرخودروی برند تجاری چینی به شمار می‌رود که به‌صورت بومی طراحی و ساخته شده است. به‌گفته‌ی زو لیوپینگ، مدیرعامل گروه خودروسازی فاو، خودروی مفهومی هنگ‌چی S9 در زیر کاپوت از سیستم پیشران هیبریدی V8T بهره می‌برد و ما را به این باور می‌رساند که سیستم محرکه‌ی آن پیشرانه‌ی بنزینی توربوشارژ V8 را با یک یا چند موتور برقی ترکیب می‌کند.

Hongqi / هنگ چی

هنگ‌چی ادعا می‌کند که پیشرانه‌ی هیبریدی S9 حداکثر توان ۱۴۰۰ اسب‌بخار را برای آن فراهم خواهد کرد و به این ابرخودرو اجازه می‌دهد تا در زمان ۱/۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن به ۴۰۰ کیلومتربرساعت محدود می‌شود. شاید از شنیدن این خبر هیجان‌زده شوید ولی هنگ‌چی قصد دارد ابرخودروی هیبریدی S9 را به مرحله‌ی تولید نیز برساند.

Hongqi / هنگ چی

مقاله‌های مرتبط:

زو لیوپینگ گفت:

ابرخودروی S9 فقط یک مدل نمایشگاهی نیست بلکه تا سال ۲۰۲۱ به تولید انبوه می‌رسد و به مشتریان تحویل داده می‌شود.

شایعه شده که قیمت اولین ابرخودروی هنگ‌چی با جنس بدنه‌ی فیبر کربن و درهای پروانه‌ای، مبلغی نزدیک به ۲ میلیون یورو (۲/۲ میلیون دلار) است.

شاسی‌بلند برقی هنگ‌چی E115

در مورد هنگ‌چی E115 باید بدانید که این خودروی الکتریکی شعاع حرکتی حدود ۶۰۰ کیلومتر (۳۷۳ مایل) ارائه می‌دهد. خودروساز چینی همچنین می‌گوید که شاسی‌بلند تمام چرخ محرک E115 می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت را در زمانی کمتر از ۴ ثانیه طی کند؛ با این حال هنوز جزئیاتی در مورد موتورهای برقی و باتری خودروی الکتریکی منتشر نشده است.

Hongqi / هنگ چی

خودروی مفهومی هنگ‌چی از فناوری خودران سطح ۴ بهره می‌برد و بخش جلویی آن شباهت زیادی با رولزرویس کالینان دارد. البته این فقط یک تصادف است که ژیل تیلور، مدیر طراحی فعلی هنگ‌چی مدتی برای برند تجاری لوکس انگلیسی کار می‌کرد. 

Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی Hongqi / هنگ چی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنگ چی از ابرخودرو هیبریدی و شاسی بلند خودران رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..