تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قسمت ششم؛ بخش هایی از خطبه حضرت زینب (س) در کوفه +عکس نوشته

قسمت ششم / بخش هایی از خطبه حضرت زینب (س) در کوفه +عکس نوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شهادت مظلومانه امام حسین علیهم السلام و یاران با وفای ایشان در  صحراب کربلا، حضرت زینب‏ علیها السلام با خطبه‎های کوبنده خود پایه‏‎هاى تخت و تاج حکومت یزید را به لرزه درآورد و مقدمه سرنگونى بنى‏ امیه و انقلاب‏‎ها و شورش‏‎هاى بعدى را فراهم کرد و نگذاشت پیام بزرگ عاشورا بر روی زمین بماند.

از این رو صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‎ای با انتشار مجموعه‎ای از عکس نوشته‎ها، بخشی‎هایی از خطبه حضرت زینب در کوفه را منتشر کرده است.

در قسمت ششم این عکس نوشته آمده است:

سپس امام زین العابدین علیهم السلام رو به عمه اش کرد و گفت : «عمه جان ارام بگیر، سرگذشت گذشتگان برای آنا که مانده‌اند مایه عبرت است. خدای را سپاس که تو عالمه تعلیم ندیده و خردمند خرد نیاموزیده‌ای. گریه و زاری ، آنان را که رفته‌اند به ما باز نمیگرداند.»
با این سخن امام چهارم علیهم السلام زینب سلام الله علیها ارام گرفت و حرفی نزد.

قسمت ششم / بخش هایی از خطبه حضرت زینب (س) در کوفه +عکس نوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قسمت ششم؛ بخش هایی از خطبه حضرت زینب (س) در کوفه +عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..