تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارنامه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شدبه گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، کارنامه آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است و تمام داوطلبانی که در آزمون سال ۹۸ مقطع کارشناسی ارشد انتخاب رشته کرده اند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد می‌توانندنتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

روز گذشته هم نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد۹۸ (ویژه استعداد‌های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیلان رتبه اول مقطع کارشناسی شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و داوطلبان از طریق سامانه سنجش و پذیرش امکان مشاهده نتیجه را دارند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارنامه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..