تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک برنامه دیگر برای نورچشمی صداوسیما با حضور برگزیده «عصر جدید»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه مناسبتی «چهل چراغ» که با موضوع امام حسین (ع) روی آنتن خواهد رفت قرار شده با استفاده از نقاشی‌های فاطمه عبادی متفاوت از ادوار قبلی‌اش باشد. این برنامه را مجتبی امینی مدیر موسسه آوینی فیلم تهیه می‌کند که تهیه‌کنندگی برنامه «هفت» را هم بر عهده دارد و پیش‌تر هم سریال «گاندو» را روی آنتن داشت. 

در شبکه ۳ انگار گزینه اول ساخت هر برنامه ای مجتبی امینی است!

رسانه ملی در همه سال‌های اخیر به سامانه شفافیت نپیوسته و جدول مشخصی از هزینه‌های تولید هر یک از مجموعه‌هایش را اعلام نمی‌کند اما مدام علیه سینما و هزینه‌های هنگفت در آن گزارش می‌سازد. اینکه مشخص نیست این پروژه‌ها چه میزان درآمد دارند و هر تهیه‌کننده برای تولید هر برنامه چه میزان دستمزد می‌گیرد، همگی ابهام هایی هستند که پاسخ روشنی برای‌شان وجود ندارد.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک برنامه دیگر برای نورچشمی صداوسیما با حضور برگزیده «عصر جدید»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..