تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق یکی دیگر از پرسپولیسی‌های سابق با باشگاه

محمد قاضی مهاجم پیشین پرسپولیس پس از توافقی که با ایرج عرب مدیرعامل سابق این باشگاه داشت 150 میلیون تومان از 300 میلیون تومانی که از این باشگاه طلب داشت را دریافت کرد و قرار بود مبلغ باقی مانده تا 15 شهریور به او داده شود و در غیر این صورت روزی 10 میلیون تومان به عنوان خسارت به این بازیکن تعلق بگیرد! از طرف دیگر در روزهای اخیر مذاکراتی با این بازیکن انجام شد تا با گرفتن باقی مانده طلب خود، رضایت خود را اعلام کند و قرار است امروز این اتفاق رخ بدهد.

با مذاکراتی که روز گذشته انجام شد، قاضی امروز باقی مانده پول خود را از پرسپولیس خواهد گرفت و راضی شد تا بند عجیب روزی 10 میلیون تومان بابت دیرکرد در پرداخت پول از توافق‌نامه او با این باشگاه حذف شود. با این وضعیت یکی دیگر از طلبکاران باشگاه پرسپولیس با این باشگاه تسویه خواهد کرد تا خطر کمتری این باشگاه را تهدید کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق یکی دیگر از پرسپولیسی‌های سابق با باشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..