تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای روزنامه پرتغالی درباره وضعیت مهدی طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی که در هفته های ابتدایی لیگ پرتغال درخشش فوق العاده ای در ترکیب تیم جدیدش یعنی ریوآوه داشت، در دیدار این تیم مقابل اسپورتینگ لیسبون بعد از اینکه تاثیر بسیار زیادی روی کسب پیروزی تیمش گداشت، با مصدومیت روبرو شد و به همین دلیل اردوی تیم ملی ایران و دیدار مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی را از دست داد. در حالیکه به نظر می رسید مصدومیت مهدی تا حد زیادی جدی نباشد و او به زودی به میادین برگردد، روزنامه پرتغالی ابولا اعلام کرده مهاجم ایرانی ریوآوه بازی بعدی تیمش را هم از دست خواهد داد. دلیل اصلی این غیبت هم از دست دادن تمرینات چند روز اخیر به دلیل مصدومیت بوده و به نظر سرمربی ریوآوه نمی خواهد در دیدار مقابل توندلا روی مهاجم باارزش خودش ریسک کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای روزنامه پرتغالی درباره وضعیت مهدی طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..