تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در قزوین دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" گفت: در پی سرقت با تهدید طلا و جواهرات یک شهروند قزوینی به میزان ۲ کیلو و ۷۶۰ گرم و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیری سارقان با تشکیل یک اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی سرانجام با تلاش ماموران محل اختفاء سارقان در شهرستان "البرز" شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام قضائی، ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه ۳ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل موفق به کشف یک کیلو و ۴۳۲گرم طلا مسروقه آب شده و ۸۷۰ میلیون ریال پول حاصل از فروش طلای سرقتی شدند.

وی اضافه کرد: در بازجویی ماموران مشخص شد، فردی به عنوان همدست سارقان که در صنف طلا فروشی فعالیت می کرده با ارائه اطلاعات به سارقان مبنی بر اینکه شخصی پس از خرید مقادیری طلای قصد انتقال به تهران برای فروش آن را دارد نقشه سرقت را طراحی و در اختیار سارقان قرار می دهد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه همدست سارقان نیز دستگیر و تحقیقات پلیسی برای کشف مابقی طلای سرقتی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: اعضای این باند سرقت پس از تکمیل پرونده راهی مراجع قضائی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

۲۳۵۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای باند سرقت طلا و جواهرات در قزوین دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..