تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد مرگبار مار آناکوندای ۹ متری با کروکدیل غول پیکر + فیلم

نبرد مرگبار مار آناکوندای ۹ متری با کروکودیل غول پیکر + فیلم/////پنجشنبه صبحبه گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، نبرد مرگبار یک مار آناکوندا با کروکدیلی غول پیکر را نشان می‌دهد. این مار آناکوندای ۹ متری در یک نبرد چند دقیقه‌ای موفق شد کروکدیل را از پای در آورد.

کوین دولی ۵۸ ساله، که یک عکاس حیات وحش است در عمق جنگل‌های آمازون در برزیل تصاویری از این نبرد مرگبار تهیه کرد. در تصاویر ثبت شده توسط این عکاس، این دو جانور در حالی که تلاش می‌کنند تا از این مبارزه پیروز خارج شوند، دیده می‌شوند.

بنا به گفته کوین، در این مبارزه مار آناکوندا با پیچیدن به دور بدن کروکدیل ۶ فوتی تمام پا‌های این حیوان را خرد کرد. کروکدیل نیز برای دفاع دندان‌های خود را در گردن مار فرو برد، اما سرانجام این مار آناکوندا بود که توانست رقیبش را از پای در آورد.

کوین که اهل نیومکزیکوی آمریکا است، در این باره گفت: «من مشغول خوردن ناهار در قایقم بودم که این دو جانور با هم درگیر شدند. نمی‌توانستم چنین چیزی را باور کنم. در طول این نبرد کروکدیل عذاب می‌کشید. مار خود را به دور بدنش پیچیده بود و تمام پاهای کروکدیل بر اثر فشار وارد شده شکسته بود. این اتفاق در فاصله ۳۵ فوتی من رخ داد. من بسیار خوش شانس بودم که مورد حمله مار قرار نگرفتم، اما از طرفی واقعا دلم برای کروکدیل نگون بخت سوخت.»

انتهای پیام/

شکست کروکدیل از مار آناکوندای 9 متری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد مرگبار مار آناکوندای ۹ متری با کروکدیل غول پیکر + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..