تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیامی که پیامش جاویدان خواهد ماند + عکس نوشته

قیامی که پیامش جاویدان خواهد ماند + عکس نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مکتب امام حسین (ع ) مکتب عشق، ایثار و شجاعت است. اباعبدالله با قیام خود چراغی را برای شیعیانش روشن کرد که تا همیشه فروزان خواهد بود.

نطق حضرت زینب (س ) نیز پس از حادثه عاشورا کاخ ستم یزیدیان را لرزاند و به همه زنان عالم درس شجاعت داد. رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خودشان با اشاره به پیام های این قیام بزرگ فرمودند :

" انقلاب حسینی یک انقلاب صامت نیست، یک انقلاب ناطق است؛ یک قیامی است که بلندگویش کار می‌کند. انقلاب حسینی به برکت همین رجزهایی که خوانده شده،‌ به برکت حرف‌ها و خطبه‌هایی که حسین‌بن‌علی زده ایراد کرده و بعد از واقعه‌ی عاشورا آنچه زینب کبریٰ (س) و بقیّه‌ زنان خاندان عصمت و طهارت و امام سجّاد (ع) گفته‌اند و خوانده‌اند، واقعه‌ی عاشورا چهره‌ی‌ خودش را مجسّم و روشن می‌کند."

قیامی که پیامش جاویدان خواهد ماند + عکس نوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیامی که پیامش جاویدان خواهد ماند + عکس نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..