تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی اندونزی: ایران تیم فوق العاده‌اى است

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: حسین فخر سرمربی تیم جوانان اندونزی در خصوص کسب پیروزی در بازی دوم مقابل ایران گفت: همانگونه که‌گفته بودم اولویت اول ما گل نخوردن بود و می‌خواستیم با ضد حملات به دروازه ایران برسیم که روی همین تاکتیک توانستیم به گل برسیم و موفق شدیم.

وی در ادامه افزود: بازى خوبی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. ایران هم صاحب موقعیت بود و می‌توانست به گل برسد اما تیم ما در کار دفاعی خوب کار کرد و این بازی که برایمان بسیار مهم بود را با پبروزی پشت سرگذاشتیم.

سرمربی اندونزی: ایران تیم فوق العاده‌اى است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی اندونزی: ایران تیم فوق العاده‌اى است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..