تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت دانشجویان پزش&#170

غیبت دانشجویان علوم پزشکی شرکت کننده در پیاده روی اربعین موجه اعلام شدبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت بهداشت؛  با دستور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت غیبت‌های دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عازم سفر اربعین به کربلا هستند، موجه اعلام شد.

در نامه‌ای که از سوی سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به روسا و سرپرستان کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده، آمده است:

احتراما ضمن گرامی داشت ایام حزن و اندوه ماه صفر و در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش خواهشمند است برای حضور هر چه بهتر و بیشتر دانشجویان در همراهی با زائران اربعین حسینی دستور فرمایید حداکثر مساعدت آموزشی شامل موجه شدن غیبت‌های مربوط به این سفر و عدم برگزاری امتحانات آموزشی یا تکرار برای شرکت کنندگان در این مراسم به ویژه دانشجویان بالینی فراهم شود.

لازم ذکر است، که زمان مد نظر برای انجام این سفر و حضور در این حرکت پرشکوه از ۱۳ مهر لغایت ۲۸ مهر بوده که مدت مجاز هر دانشجو در بازه زمانی اعلام شده یک هفته پیوسته است.

پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت دانشجویان پزش&#170»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..