تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانی‌ها و عراقی‌ها با هزینه یکسان درمان می‌شوند

امضاء تفاهم‌نامه سازمان اورژانس کشور با وزارت بهداشت عراقبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین صبح امروز با  هـانی موسی العقابی معاون اداری و مالی وزیر بهداشت عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با وزارت بهداشت عراق تفاهم نامه ای امضا کردند.

کولیوند گفت: در این جلسه ضمن رایزنی درباره مسائل بهداشتی و درمانی مراسم اربعین حسینی تفاهم نامه‌ای در خصوص پرداخت هزینه خدمات درمانی زائران ایرانی در مراسم‌های اربعین، عرفه، اعیاد شعبانیه و تاسوعا و عاشورا در کشور عراق به امضا رسید.

او تصریح کرد:  بر اساس این تفاهم نامه نرخ هزینه درمانی هموطنان مانند شهروندان عراقی محاسبه می‌شود.

پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانی‌ها و عراقی‌ها با هزینه یکسان درمان می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..