تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عابدینی: رسانه‌های غربی تصویری مغرضانه از عاشورا نشان می‌دهند + تصویر

عابدینیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  دیروز دهم محرم الحرام، مصادف با روز عاشورا و سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) و اصحاب بزرگوار ایشان بود؛ در سالروز این واقعه عظیم، سرتاسر ایران اسلامی و مناطق شیعه‌نشین جهان غرق در سوگ و عزا بود و عشاق حضرت سیدالشهداء(ع) در نقاط مختلف عالم به عزاداری در این روز پرداختند.

بیشتر بخوانید: رمزگشایی از علل شکست بازوهای رسانه‌ای دشمنان ایران/ از لو رفتن آبشخور «من و تو» تا بحران هویتی «اینترنشنال»

همزمان با فرارسیدنایان عزاداری محرم، رسانه‌های غربی با نادیده گرفتن ابعاد وسیع و گسترده عزاداری روز عاشورا توسط شیعیان، با اهداف خاص خود، صرفا آن دسته تصاویری را که مربوط به قمه‌زنی بود، منتشر کردند. این رسانه‌ها تلاش کردند تا به جای نمایش عزاداری‌های اصیل و واقعی چهره‌ای موهن از اسلام را برای افکار عمومی به نمایش بگذارند.

در پی این اقدام رسانه‌های غربی در پوشش اخبار مربوط به عزاداری شیعیان در سراسر جهان، حسن عابدینی کارشناس رسانه و مسائل بین‌الملل مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

عابدینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

‌خبرگزاری‌های آمریکایی آسوشیتدپرس، انگلیسی رویترز و فرانسوی فرانس پرس از آیین عاشورا در هند، پاکستان، بحرین، عراق و لبنان، فقط عکس‌هایی با مضامین قمه زنی و مبهم روی خروجی منتشر کرده‌اند. شبکه‌های تلویزیونی فراملیتی CNN ،BBC، اسکای نیوز، یورونیوز و ... هم سکوت پیشه کردند.

این خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونی در زمره برجسته‌ترین رسانه‌هایی هستند که مدعی‌اند، رویداد‌ها را واقع‌بینانه، منصفانه، بی‌طرفانه و همه‌جانبه روایت می‌کنند.

رسانه‌های غربی با بهره‌گیری از شگرد‌های عملیات روانی همواره تصویری مخدوش، مغرضانه و یکسویه از سیاست، اقتصاد و فرهنگ جهان اسلام و ایران برای افکار عمومی داخلی و بین المللی نشان می‌دهند.

این موضوعی است که سبب خطای محاسباتی اتاق فرماندهی غربی، عربی، عبری در قبال مؤلفه‌های قدرت مادی و معنوی انقلاب اسلامی شده است.

کتمان از طریق حذف، برچسب زنی، تحریف، تنزل دادن محتوا و ... شگرد‌هایی است که امپراتوری رسانه‌ای غربی برای تصویر سازی دروغین استفاده می‌کنند.

پ. ن: اگر هیچ دلیل شرعی و قانونی هم برای منع قمه زنی نبود که بعضا هست، جریان سازی رسانه‌های غربی برای ارایه چهره‌ای موهن از اسلام نزد افکار عمومی شاید بهترین دلیل عقلی برای ترک این رفتار است.

و مکرو و مکراللّه و اللّه خیر الماکرین

رسانه‌های غربی تصویری مغرضانه و یکسویه از جهان اسلام و ایران نشان می‌دهند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عابدینی: رسانه‌های غربی تصویری مغرضانه از عاشورا نشان می‌دهند + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..