تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسترن دیجیتال هارد اکسترنال ۵ ترابایتی معرفی کرد

مدل‌های جدید هارد دیسک‌های اکسترنال My Passport و My Passport for Mac وسترن دیجیتال با اندازه‌ کوچک، حافظه‌ بالایی را در خود جای داده‌اند.

وسترن دیجیتال مدل جدید هارد دیسک‌های اکسترنال سری My Passport و My Passport for Mac را رونمایی کرد. مدل جدید هاردهای خانواده‌ی مای پسپورت، در حقیقت باریک‌ترین هارد دیسک اکسترنال ۵ ترابایتی وسترن دیجیتال است و تنها ۱۹.۱۵ میلی‌متر قطر دارد.

هارد دیسک جدید وسترن دیجیتال، طراحی جذابی دارد و به‌راحتی در کف دست جای می‌گیرد؛ همین وسیله‌ی کوچک‌جثه، فضای بسیار زیادی را برای ذخیره‌ی تصاویر، ویدیوها، موسیقی‌ها و دیگر فایل‌های شما دارد. 

وسترن دیجیتال مای پسپورت / WD My Passport

هاردهای جدید وسترن دیجیتال دارای ظاهر تازه‌ای هستند و در ظرفیت‌های مختلف (تا حداکثر ۵ ترابایت) در دسترس قرار دارند. هارد My Passport قرار است در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز روانه‌ی بازار شود؛ از طرفی وسترن دیجیتال از عرضه‌ی هارد دیسک My Passport for Mac در تنها یک رنگ (آبیِ نیمه‌شب) خبر داده است. هارد مای پسپورت به‌صورت ویژه برای ویندوز ۱۰ تولید شده و از یک کانکتور USB 3.0 بهره‌مند خواهد بود؛ این کانکتور با USB 2.0 نیز به‌طور کامل سازگار است.

از طرفی هارد دیسک مای پسپورت فور مک به‌طور ویژه مخصوص سیستم‌عامل مک OS موهاوی ساخته شده است و از یک کانکتور USB-C بهره می‌برد. هر دوی این هارد دیسک‌ها به‌منظور محافظت از محتوای باارزش کاربران، به ابزار امنیتی WD Discovery مجهز شده‌اند؛ این ابزار امکان دسترسی به نرم‌افزار امنیتی WD Security را فراهم می‌کند؛ WD Security استاندارد رمزنگاری پیشرفته‌ی ۲۵۶ بیتی را به این هاردها می‌آورد. افزون بر این‌ها، ابزار WD Discovery امکان وارد کردن اطلاعات به هارد را از فضاهای ابری نظیر فیسبوک، دراپ‌باکس و گوگل درایو فراهم می‌کند.

هارد دیسک‌های اکسترنال باریک وسترن دیجیتال هم‌اکنون با قیمت پایه‌ی ۷۹.۹۹ دلار (برای مدل ۱ ترابایتی) قابل‌تهیه هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسترن دیجیتال هارد اکسترنال ۵ ترابایتی معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..