تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج پیاده روی در پایتخت

ترویج پیاده روی در پایتختبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو امانی با اشاره به وضعیت نامناسب حمل و نقل اتوبوسرانی، اظهارکرد: حمل و نقل عمومی مشکلات بسیاری دارد به این شکل که باید در خصوص آن سرمایه گذاری زیرساختی می‌شد که این امر صورت نگرفت البته تحریم‌ها نیز در این زمینه مزیت بر علت شده است.

وی ادامه داد: بخش مهمی از سازمان اتوبوسرانی درواقع برای بخش خصوصی و خصوصی سازی شده است، بنابراین اگر بخش خصوصی می‌توانست خودرو وارد کند این امر را انجام می‌داد.

افزودن ۱۹ هزار اتوبوس در سراسر کشور

امانی گفت: با توجه به اینکه یارانه بلیت اتوبوس‌ها و بی آر تی‌ها باید داده شود، موضوع تقسیم بندی آن مطرح شد که یک سوم دولت، یک سوم شهروندان و یک سوم شهرداری هزینه آن را پرداخت کند که از سال ۹۷ دولت این امر از سوی دولت انجام شد.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: ۱۹ هزار اتوبوس در سراسر کشور قرار است به حمل و نقل عمومی اضافه شود که این پروسه سخت خواهد بود، ولی امیدواریم دولت این امر را تسریع بخشد.
امانی در ادامه افزود: کمک به نوسازی حمل و نقل عمومی با مد اتوبوس و حتی مترو در دستور کار است درواقع این دو حمل و نقل عمومی مکمل هم هستند و نه مترو و نه اتوبوس موجب نادیده گرفته شدن یکدیگر نمی‌شوند.
وی ادامه داد: یکی از مد‌های حمل و نقل عمومی توسعه اتوبوسرانی است که شورای شهر آن را تایید کرده است، ولی به طور کلی علاقه داریم تا ابتدا حمل و نقل عمومی و بعد از آن دوچرخه سواری و پیاده روی را ترویج کنیم.

اجرای " ال آر تی" در دستور کار نیست

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص درآمدزایی با تبلیغات، گفت: در همه کشور‌ها تبلیغات در بدنه خودرو و اتوبوس‌ها و حتی دیوار مترو درآمدزا است بنابراین اگر این امر در چارچوب در کشور صورت گیرد، شورا از آن حمایت می‌کند.
امانی در ادامه با اشاره به راه اندازی " ال آر تی"، بیان کرد: اولویت اول در حمل و نقل عمومی با مترو و بی آر تی است، بنابراین ال آر تی و بحث اجرای آن در دستور کار نیست.
وی افزود: توسعه حمل و نقل عمومی باید در دستور کار جدی باشد و در این میان مد پیاده روی و دوچرخه سورای نیز نهادینه شود چراکه این امر شاه بیت شهرسازی است.

منبع: تیتر شهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج پیاده روی در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..