تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بن‌سلمان زندان مخفی می‌سازد

بن‌سلمان زندان مخفی می‌سازدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توییتری العهد الجدید اطلاعاتی از یک زندان مخفی در داخل یکی از کاخ‌های ولیعهد عربستان را افشا کرد.

سایت عربی ۲۱ به نقل از حساب کاربری "العهد الجدید" در توییتر مشهور به افشای اطلاعاتی محرمانه از عربستان اعلام کرد، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قصد دارد یک زندان مخفی را در یکی از کاخ‌های خود راه‌اندازی کند.

این حساب توییتری گزارش داد، زندان یاد شده در کاخ السلام در شهر جده ایجاد خواهد شد و دارای ۱۰ طبقه زیر این کاخ خواهد بود.

العهد الجدید اعلام کرد: زندان جدید شاهد اتفاقاتی مشابه ماجرا‌های هتل ریتز کارلتون خواهد بود و بن سلمان قصد دارد خودش شخصا بر تحقیقات و شکنجه‌ها در این زندان نظارت داشته باشد.

کاخ السلام در تاریخ دهم ژوئیه ۲۰۱۷ هدف حمله و یورش قرار گرفت که به کشته شدن یکی از نیرو‌های امنیتی منتهی شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بن‌سلمان زندان مخفی می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..