تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه از گریه‌های شیطانی خلاص شویم؟ + فیلم

چگونه از گریه‌های شیطانی خلاص شویم؟ + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اسراری درون انسان پنهان شده است که عیار انسان را مشخص می‌کنند. کشف این اسرار شگفت انگیز، همان خودشناسی است که مسیر حرکت انسان را هموار می‌کند؛ یکی از این اسرار درونی دل است. دلی که در مواقعی خاص و به شکلی متفاوت خود را نشان می‌دهد.

مولوی به زیبایی از این دل می‌گوید؛ دلی که در مواقعی مانند ماه محرم خود را به نوعی نشان می‌دهد اما در میان اشک ریختن‌ها نیز تفاوت وجود دارد. مولوی می‌گوید: زور را بگذار و زاری را بگیر / رحم سوی زاری آید‌ ای فقیر گریه اخوان یوسف حیلت است / که درونشان پر ز رشک و علت است.

ویدئو صحبت‌های حجت الاسلام و المسلمین مهدی آذرطوسی مدرس فقه در دانشگاه و پژوهشگر دینی در این خصوص را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه از گریه‌های شیطانی خلاص شویم؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..