تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به استادیوم بازی با ایران رسید

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های تیم ملی هنک‌کنگ و ایران از ساعت 16:30دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه هنک‌کنگ در شرایطی آغاز شد که ناامنی‌های چند روز اخیر کشور هنک‌کنگ هم به استادیوم رسید.

در حاشیه این مسابقه معترضین به هنگام پخش سرود ملی کشور هنک‌کنگ بارها و بارها با ایجاد سروصدا مانع از پخش سرود ملی این کشور شده و اعلام کردند اکنون وقت انقلاب در این کشور است.

اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به استادیوم بازی با ایران رسید

همچنین براساس گزارش‌های رسانه‌های چینی تعداد زیادی از حاضران در ورزشگاه طرفداران واقعی فوتبال نیستند بلکه این نفرات همان‌هایی هستند که طی روزهای گذشته در خیابان‌ها به تصمیمات دولت هنک‌کنگ اعتراض می‌کردند.

اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به استادیوم بازی با ایران رسید

به هنگام پخش سرود ملی کشور هنک‌کنگ صدای معترضین به چینی‌ها هم رسید و بنرهایی بر علیه کشور چین نیز به نمایش درآمد تا به این شکل آنها اعتراض خود را به تصمیمات دولت هنک‌کنگ نشان بدهند.

اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به استادیوم بازی با ایران رسید

دیدار تیم‌های ایران و هنک‌کنگ با دو گل آزمون و انصاری‌فرد به سود شاگردان ویلموتس در جریان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به استادیوم بازی با ایران رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..