تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در آستانه رویداد امشب اپل، اپ استور در مقاطعی از دسترس خارج شد

کمی پیش از آغاز رویداد هرساله‌ی اپل در شهریور، اپ‌استور برای دقایقی از دسترس خارج می‌شود و این موضوع اکنون نیز اتفاق افتاده است.

در آستانه‌ی برگزاری رویداد بزرگ اپل، اپ‌استور، فروشگاه اختصاصی آن، از دسترس خارج شد. این اتفاق اغلب به‌دلیل اعمال تغییرات و به‌روزرسانی‌های نهایی در زیرساخت‌های نرم‌افزاری اپل و با هدف حفظ و تقویت پایداری پلتفرم‌ها در زمان مراجعه‌ی شمار زیادی از کاربران به‌سمت منابع اپل بلافاصله پس از اتمام رویداد اتفاق می‌افتد.

در هفته‌های گذشته، اپل کمپین‌های تبلیغاتی بزرگی برای مراسم امشب خود برگزار و حتی بیش از دوره‌های قبلی توجه هواداران خود و طرفداران فناوری را ازطریق رسانه‌های اجتماعی به این رویداد معطوف کرده است.

ظاهرا و براساس شنیده‌ها، کوپرتینونشین‌ها قرار است امشب سه گوشی جدید با نام‌های احتمالی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس معرفی کنند؛ گوشی‌هایی که پیش‌بینی می‌شود از تراشه‌ی جدید A13، دوربین‌های دوگانه یا سه‌گانه‌، استاندارد بالاتر برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار، باتری‌های پرظرفیت‌تر و رنگ‌های متنوع‌تر برخودار هستند. 

موضوعی که به‌شدت میان هواداران و منتقدان اپل محل بحث بوده، محل قرارگیری مربعی‌شکل و جدید دوربین آیفون‌های جدید است. ظاهرا در مجموعه‌ی دوربین‌های یکی از گوشی‌هایی که امشب رونمایی می‌شود، دوربین جدیدی برای عکس‌برداری در گستره‌ی اولتراواید تعبیه شده است. حال باید به انتظار نشست و دید چنانچه شنیده‌ها و پروتوتایپ‌های مشاهده‌شده واقعیت داشته باشند، آیا قابلیت‌های این دوربین جدید پاسخ نقد منتقدان بر ترکیب هاوسینگ جدید و فاقد هارمونی در طراحی‌های منتشرشده را خواهد داد یا خیر.

آیفون 11 / Apple iPhone 11

غیر از آیفون‌های جدید نیز به‌نظر می‌رسد باید منتظر به‌روزرسانی‌هایی برای اپل‌واچ باشیم. برای ساعت پرطرفدار اپل هم شایعاتی مبنی‌بر ارائه‌ی مدل تیتانیومی و افزودن قابلیت پایش خواب کاربر به‌گوش می‌رسد. ممکن است نام این محصول اپل‌واچ ۵ باشد.

از دیگر احتمالاتی هم که برای مراسم امشب متصور است، می‌توان به رونمایی رسته‌ی جدید آیپد ۱۰.۲ اینچی، قیمت‌گذاری‌های جدید برای سرویس Apple TV+ و Apple Arcade، تاریخ عرضه‌ی مک پرو منحصر‌به‌فرد اپل به بازار، تگ رهگیری اپل به‌عنوان گجت جانبی و مدل جدیدی از مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اشاره کرد.

نباید فراموش کرد که اپل همواره پس از رویدادهای شهریور، در اوایل آبان نیز مجددا رویدادی برگزار و به‌روزرسانی‌های تکمیلی را در آن مراسم ارائه می‌کند.

با زومیت همراه باشید تا ببینیم کدام‌یک از این پیش‌بینی‌ها درست بوده است.

پخش زنده رویداد اپل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در آستانه رویداد امشب اپل، اپ استور در مقاطعی از دسترس خارج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..