تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایم لپسی از مفروش کردن بین الحرمین جهت آماده سازی عزاداری روز عاشورا

تایم لپسی از مفروش کردن بین الحرمین جهت آماده سازی عزاداری روز عاشورا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه روز دهم محرم، بین الحرمین، صحن و ورودی‌های حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)  برای زیارت روز عاشورا با  بیش از ۲۰ هزار متر مربع فرش قرمز مفروش شده است.

روز عاشورا میلیون‌ها تن از عزاداران حسینی (ع) از کشور‌های عراق، ایران، افغانستان، هند، پاکستان، آذربایجان و دیگر کشور‌های عربی با حضور در حرم سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (ع)  سیاهپوش و عزادار سالروز شهادت غریبانه سبط پیامبر (ص) و یاران باوفای ایشان می‌شوند و صحنه‌های زیبایی از شور و دلدادگی حسینی را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند.

هرساله روز عاشورا کربلا در میان لهجه‌ها و زبان‌های مختلف شیعیانی که از کشورهای دور و نزدیک خود را به تکرار تاریخی یک حماسه رسانده‌اند، غرق می شود و تنها صدای مشترک این جماعت سیاه پوش، آه است و اشک و حسین(ع).

در ادامه تایم لپسی تماشایی  از مفروش کردن بین الحرمین جهت آماده سازی عزاداری روز عاشورا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایم لپسی از مفروش کردن بین الحرمین جهت آماده سازی عزاداری روز عاشورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..