تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رودریگو: هنوز صعود نکردیم

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته در مقدماتی یورو 2020 به مصاف جزایر فارو رفت و با نتیجه قاطع 4 بر صفر به پیروزی رسید.

رودریگو، مهاجم تیم ملی اسپانیا و زننده دو گل ماتادورها در این بازی بعد از این پیروزی در مصاحبه با نشریه «مارکا» گفت: رقیب در داخل زمین خودش بازی کرد و این سبک بازی کار ما را سخت تر کرد. گلزنی در نیمه اول برای ما اهمیت زیادی داشت. به نظرم این بازی از لحاظ فنی برای ما بازی کاملی بود.

وی افزود: هنوز صعود نکردیم. در فوتبال همه چیز می تواند اتفاق بیفتد. مهمترین چیز در شرایط کنونی گوش دادن به حرف های سرمربی تیم است. همه ما تلاش می کنیم تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیریم و ذهنیت برد در تمام بازی ها را داریم.

ماتادورها اکنون با این برد 18 امتیازی شدند و صدرنشین گروه F ماندند. سوئد با 11 امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده اسپانیا در این گروه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رودریگو: هنوز صعود نکردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..