تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیاط خانه متروکه لویزان راز مخوفی داشت!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین مرحله از "طرح ظفر" با هدف برچیدن پاتوق‌های قاچاقچیان موادمخدر مخصوصاً قاچاقچیان خرده‌فروش به اجرا درآمد.

حیاط خانه متروکه لویزان راز مخوفی داشت!

به گفته سردار حسین رحیمی؛ رئیس پلیس پایتخت، در این طرح که با دو ماه کار اطلاعاتی به اجرا درآمد، پلیس با کسب مجوز از مقام قضایی، به ۲۳۰ مخفیگاه قاچاقچیان موادمخدر مخصوصاً قاچاقچیان خرد ضربه وارد کرد و در این مراکز حدود ۳۱۰ نفر که بیشتر به صورت باندی مواد می‌فروختند، بازداشت شدند.

رحیمی، کشف ۸۰۹ کیلوگرم موادمخدر، انهدام ۲۵ باند و بازداشت ۲۲ قاچاقچی و سرشبکه را از دیگر دستاورد‌های طرح "ظفر یک" برشمرد.

مأموران پایگاه چهارم مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جریان این طرح، موفق به کشف چهار کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر (گل) از یک منزل نسبتاً متروکه شدند.

متهم این پرونده که سابقه‌دار بود داخل حیاط خود در منطقه شیان لویزان اقدام به کشت ماده مخدر گل می‌کرد که توسط مأموران بازداشت و تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیاط خانه متروکه لویزان راز مخوفی داشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..