تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونگی تعیین اعتبار مدارس پلمپ شده پایتخت/ بررسی جزئیات آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

6 صبح// چگونگی تعیین اعتبار مدارس پلمپ شده پایتخت/ بررسی جزئیات آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریسعلی اللهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تأمین اعتبار برای خرید مدارس پلمپ شده و اختلاف نظرهایی که با بنیاد شهید در این مورد وجود داشت، اظهار کرد: برای حل این مشکل بین استانداری تهران، ادارات کل آموزش وپرورش و بنیاد شهید توافقاتی صورت گرفته تا بر این اساس مدارس اول مهر ماه پذیرای دانش‌آموزان باشد.

او ادامه داد: بر اساس توافقات صورت گرفته آقای محسنی بندپی استاندار تهران، نسبت به تأمین اعتبار خرید مدارس همکاری لازم را داشته باشد و دستور مساعدی از سوی او صادر شده است.

اللهیار ترکمن با اشاره به اینکه اعتبارت در نظر گرفته برای خرید مدارس، بار مالی چندانی برای آموزش و پرورش نخواهد داشت، گفت: بر اساس توافق با استانداری از محل درآمدهای این نهاد برای خرید مدارس اقدام خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مالکیت آموزش و پرورش نسبت به این مدارس محرز شده است و باتوجه به این موضوع آموزش و پرورش، از طریق تهاتر یا خرید مشکل این مدارس را برطرف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:‌ پاسخ به سوالات دانش‌آموزی شما

پیگیری استخدام معلمان حق التدریس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش در بحث دیگری از صحبت‌هایش درباره مصوبه اخیر هیئت وزیران مبنی بر تصویب آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس بیان کرد: از روز چهارشنبه بعد از ابلاغ این مصوبه به آموزش و پرورش رایزنی‌ها برای فرایند استخدام و ظرفیت جذب را آغاز می‌کنیم چرا که تا کنون منتظر تصویب آیین‌نامه بودیم تا سازمان اداری استخدامی مجوزهای لازم را صادر کند.

او بیان کرد: در جزئیات آیین‌نامه تغییراتی نداریم و باید چگونگی اجرا را بعد از بررسی این مصوبه ابلاغی انجام دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونگی تعیین اعتبار مدارس پلمپ شده پایتخت/ بررسی جزئیات آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..