تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان جنجالی پناهیان: آی نمایندگان مجلس! چی رو از ملت پنهان می‌کنید؟/ دست حامیان علینژاد در دفاع از خانه ۲۰ میلیاردی‌اش رو شد/ رانندگی جنون‌آمیز راننده وانت فاجعه آفرید

سخنان جنجالی پناهیان: آی نمایندگان مجلس! چی رو از ملت پنهان می‌کنید؟/به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

سخنان جنجالی پناهیان: آی نمایندگان مجلس! چی رو از ملت پنهان می‌کنید؟ + فیلم

ویدئویی از سخنرانی تند حجت الاسلام پناهیان در نقد عدم شفافیت آرای نمایندگان مجلس، به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است.

دست حامیان علینژاد در دفاع از خانه ۲۰ میلیاردی‌اش رو شد + تصاویر

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار رشته توییتی در حساب کاربری‌اش، اقدام هوادارن علینژاد برای توجیه مالکیت خانه ۲۰ میلیاردی را تحلیل کرد.

رانندگی جنون‌آمیز راننده وانت فاجعه آفرید + فیلم

رانندگی جنون‎آمیز راننده چینی مرگ دانش آموز بی‌گناه را در یکی از خیابان‌های این کشور رقم زد.

واکنش کاربران به توهین یکی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان به عزاداران حسینی + تصاویر

استوری توهین‌آمیز معاون مدیرکل آموزش و پژوهش دانشگاه فرهنگیان درباره همایش شیرخوارگان حسینی با واکنش تند کاربران فضای مجازی همراه شد.

دیپ فیک، فناوری جدیدی که به دروغ‌ها رنگ واقعیت می‌بخشد

با الگوریتم جدید تغییر چهره براساس دیپ فیک؛ دیگر مرزی میان کذب و حقیقت باقی نمی‌ماند.

گریم عجیب محسن تنابنده یک برنامه تلویزیونی را به اشتباه انداخت + تصویر

تنابنده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به سوتی جالب برنامه به خانه بر‌می‌گردیم واکنش نشان داد.

مرسی که خلاف می‌کنیم و چیزی بهمون نمی‌گید! + فیلم

ستاد امر به معروف ویدئویی را با موضوع ترویج امر به معروف و نهی از منکر در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

سارق هواپیمایی که در شبکه‌های اجتماعی معروف شد + فیلم

ویدئویی از سخنرانی دختر بچه‌ خردسال در داخل کابین هواپیما در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

تبلیغات مبتذل برندهای معروف با تابعیت از قوانین جمهوری اسلامی!/ چه کسانی متولی تبلیغات در فضای مجازی هستند؟

اخیرا در برخی از شبکه‌های اجتماعی شاهد بروز و ظهور کلیپ‌هایی هستیم که با هدف تبلیغ، در حال انتشار و ترویج محتوای غیراخلاقی هستند.

خاطره‌ جانسوز حاج محمود کریمی از هنرپیشه نقش حرمله + فیلم

ویدئوی کوتاهی از خاطره‌گویی حاج محمود کریمی مداح و ذاکر اهل بیت علیهم السلام از قول هنرپیشه نقش حرمله در سریال مختارنامه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان جنجالی پناهیان: آی نمایندگان مجلس! چی رو از ملت پنهان می‌کنید؟/ دست حامیان علینژاد در دفاع از خانه ۲۰ میلیاردی‌اش رو شد/ رانندگی جنون‌آمیز راننده وانت فاجعه آفرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..