تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضرت زینب با ایستادگی خود، اسلام را حفظ کرد + عکس‌نوشته

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال ریحانه، از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره ایستادگی حضرت زینب(س) در قیام عاشورا را در قالب یک عکس‌نوشته منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:  رهبر انقلاب: امام حسین(ع) خواست زبونی را از انسان‌ها بگیرد + فیلم

در ادامه متن بیانات رهبر انقلاب در این خصوص را می‌خوانید:

«حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای: تلاش حضرت زینب فقط این نیست که از امام بیماری در کربلا حراست و پرستاری کرده است. حضرت زینب در مقابل یک دنیا بدی، ظلم، بی‌انصافی، حیوان صفتی و قساوت، یک تنه ایستاد و با این ایستادگی، توانست از روح کلی اسلام حراست و پرستاری کند.
همچنان که می‌گوییم امام حسین(ع) اسلام را حفظ کرد، می‌توانیم دقيقا ادعا کنیم که حضرت زینب هم با ایستادگی خود، اسلام را حفظ کرد. این ایستادگی، یک رمز و راز و یک عامل اصلی است.۱۳۸۰/۵/۳»

رهبری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضرت زینب با ایستادگی خود، اسلام را حفظ کرد + عکس‌نوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..