تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن تنابنده با انتشار پستی از بهبود پایتخت ۶ رونمایی کرد

محسن تنابنده با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود، از حضور مهران احمدی در سریال پایتخت ۶ خبر داد.

محسن تنابنده با انتشار پستی از بهبود پایتخت ۶ رونمایی کردبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن تنابنده بازیگر مطرح کشورمان با انتشار تصویری از مهران احمدی، دیگر هنرمند سرشناس عرصه سینما و تلویزیون کشورمان، صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

در پست تازه منتشر شده، تنابنده با انتشار تصویری از شخصیت بهبود در سریال پایتخت به این نکته اشاره کرده است که احمدی در مجموعه پایتخت ۶ به عنوان یکی از بازیگران این سریال‌ تلویزیونی پرمخاطب، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

بیشتربخوانید: واکنش محسن تنابنده به توهین كوبياک به مردم ایران؛ ایرانیان نسبت به اجداد تو لطف کردند

در ادامه تصویری از این پست تنابنده را می‌بینید:

مهران احمدی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن تنابنده با انتشار پستی از بهبود پایتخت ۶ رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..