تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه الکترونیکی در ۳۰ درصد از شهرستان‌های هر استان / مقاومت برخی از پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک

فرزین در گفت و گو باباشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در 30 درصد از شهرستان های هر استان/احتمال مقاومت بکوروش فرزین معاون کل بیمه سلامت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کشور اظهار کرد: طرح نسخه نویسی الکترونیکی با هدف صرفه جویی در هزینه‌ها و کاهش مصرف کاغذ در درصد از شهرستان های هر استان اجرا می‌شود.

فرزین تاکید کرد: در کلینیک‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز رادیولوژی نیز باید وارد شبکه نسخه نویسی الکترونیکی شوند.

معاون کل بیمه سلامت بیان کرد: در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک دو موضوع مطرح بوده که یکی از آن ها این است که در داروخانه‌ها وب سرویس خاص این طرح را به آن‌ها ارئه دهیم یا بر اساس پنل بیمه سلامت سیستم نسخه نویسی الکترونیکی را به جلو ببریم.

وزارت بهداشت متولی اصلی نسخه نویسی الکترونیکی است او افزود: وزارت بهداشت متولی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز دولتی بوده و در همین زمینه این طرح را از کلینیک‌های ویژه و مراکز بهداشتی درمانی خدمات جامع سلامت شروع کرده است.

فرزین گفت: وقتی که وزارت بهداشت کار نسخه نویسی الکترونیک را آغاز کند، ما اسناد را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنیم و اجرای این طرح باعث رسیدگی سریع‌تر به اسناد الکترونیکی می‌شود.

معاون کل بیمه سلامت یادآوری کرد: برخی از پزشکان به دلیل نداشتن سیستم کامپیوتر یا معطلی بابت نوشتن نسخه به صورت الکترونیکی وقت بیشتری از آن‌ها گرفته می‌شود و همین مسئله ممکن است باعث مقاومت برخی از پزشکان نسبت به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه الکترونیکی در ۳۰ درصد از شهرستان‌های هر استان / مقاومت برخی از پزشکان در نسخه نویسی الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..