تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت دنده عقب اتوبوس در اتوبان فاجعه آفرید + فیلم

حرکت دنده عقب اتوبوس در اتوبان فاجعه آفرید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوربین‌های کنترل ترافیک در یکی از اتوبان‌های شلوغ آفریقای جنوبی تصادف بزرگی را که یک اتوبوس مقصر آن بود، ضبط کردند.

در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که این اتوبوس چگونه مسیر اتوبان را به سمت عقب طی می‌کند و یکی یکی با خودرو‌های در حال حرکت در این اتوبان برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: نجات معجزه‌آسای زن ویلچری از مرگ حتمی +فیلم

این حادثه در حالی به وقوع پیوست که راننده اتوبوس برای کمک به خودرویی که کنار جاده پارک شده و نیاز به تعمیر داشت از اتوبوس خارج شده بود، اما فراموش کرده بود که ترمز دستی را بکشد.

بر اثر این سهل‌انگاری راننده فراموش‌کار اتوبوس در حالی که مسافران داخل آن نشسته بودند شروع به حرکت کرد، اما بر خلاف مسیر اصلی، چون جاده شیب داشت به صورت دنده عقب بزرگراه را طی کرد و در طول مسیر خود یکی یکی با خودرو‌ها برخورد می‌کرد.

در این مسیر و در لحظه وقوع این حادثه بعضی از خودرو‌ها با تغییر مسیر خود را نجات دادند، اما بعضی‌ها هم راه فراری نداشتند و قربانی بی‌احتیاطی راننده اتوبوس شدند.

در نهایت اتوبوس با مانع وسط جاده برخورد کرد و در نهایت ایستاد. از میزان خسارت و تعداد قربانی‌ها خبری گزارش نشده است.

انتهای پیام/


تصادف گسترده‌ای که مسبب آن اتوبوس بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت دنده عقب اتوبوس در اتوبان فاجعه آفرید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..