تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موکب‌های چهارگانه دختران انقلاب تا هفتم امام حسین (ع) در پایتخت برپا است

بهاره جنگروی مسئول گروه مردمی آمران به معروف صراط و دختران انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه موکب‌های چهارگانه حجاب و عفاف و دختران انقلاب با حضور خانواده شهدا همزمان با ماه محرم از نخستین روز تا هفتم امام حسین (ع) در چهار نقطه مهم شهر تهران از جمله میدان انقلاب، میدان هفت تیر، میدان شهدا و چهار راه ولیعصر (عج) از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب برگزار می‌شود، اظهار کرد:ویژه برنامه های روضه خوانی در موکب ها با مضمون های  روضه خوانی شب حضرت رقیه (س) در میدان انقلاب، شب حضرت علی اصغر (ع) از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۴۵ در میدان هفت تیر و مراسم های حر خوانی در میدان هفت تیر، علی اکبر (ع) خوانی در میدان هفت تیر ، شب عاشورا در میدان شهدا از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب برگزار  می شود.

وی گفت: در این موکب ها دختران انقلاب محجبه از قبیل چادری و مانتویی  به استقبال بانوان و دختران کم حجاب می روند و با مهربانی آنها را به داخل موکب ها دعوت می کنند در ابتدا با لحن لطیف امر به معروف کرده و بعد از ورود به موکب ها از بخش های مختلف بازدید می کنند و  پذیرایی  می شوند.

جنگروی تصریح کرد: بسته های فرهنگی متناسب با ذائقه میهمانان موکب های حجاب و عفاف و دختران انقلاب و متناسب با پوشش آنها شامل وصیت نامه شهدا و لباس اهدا می شود همچنین در بخشی از موکب ها از علاقه مندانی که قصد عضویت در آمران به معروف صراط و دختران انقلاب را دارند ثبت نام  و در اسرع وقت از آنها در بخش های مورد علاقه شان دعوت به همکاری می شود.

مسئول گروه مردمی آمران به معروف صراط و دختران انقلاب افزود: تا کنون استقبال خوبی از موکب ها شده است حتی خیلی از بانوان و دختران کم حجاب زمان زیادی را در این غرفه ها به سر می برند و از فیلم هایی که در استادیوم های موکب های دختران انقلاب پخش می شود برای چندمین بار دیدن می کنند.

گنجروی گفت: هدف ما از برگزاری این موکب ها توجه به هدف قیام امام حسین (ع) و پیام عاشورا توجه به واجب فراموش شده امربه معروف و نهی از منکراست،توجه به حجاب زینبی (س) پیام آور عاشورا و توجه ویژه ایشان در هنگام اسارت و مشقت ها به حجاب که لحظه ای حجابشان کنار نرفت، و البته اهمیت رساندن مطالبات بانوان و دختران ایرانی در خصوص ارزش های اسلامی حجاب و عفاف، ازدواج سالم،ارزش های اکرامی و حجاب و عفاف و...به دشمنان است؛ ما بانوان و دختران ایرانی هرگز به اهداف کسانی که می خواهند مطالبه ما را با حضور در استادیوم های ورزشی جلوه دهند توجه نخواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موکب‌های چهارگانه دختران انقلاب تا هفتم امام حسین (ع) در پایتخت برپا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..