تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست در ماموریت جدید بازاریابی و تامین نیاز مشتریان را به بخش خصوصی سپرده است

عضو هیئت مدیره: اجرای ستاپ رونق اقتصادی به همراه داردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در نشستی که با حضور بهزاد اقبال خواه دیگر عضو هیئت مدیره و نمایندگان شرکت‌های بخش خصوصی که به دنبال اعلام فراخوان عمومی "نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین‌المللی (درگاه) " شرکت کرده بودند، افزود: هدف ستاپ این است که با همکاری کسب و کار‌های خلاقانه، بستری را فراهم کند تا مشاغل و کسب و کار‌های سنتی دیجیتال و به روز شوند.

او به قدمت ۱۰۴ ساله پست اشاره و تصریح کرد: در مقاطع مختلف تاریخی، پست تلاش کرده ماموریت خود را متناسب با شرایط روز جامعه مورد بازنگری قرار دهد، در شرایط فعلی که فناوری اطلاعات بر تمامی ابعاد زندگی سایه افکنده، پست با اجرای طرح تحول دیجیتال، ماموریت جدید خود را متناسب با این فضا تعریف کرده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه در گذشته، پست بیشتر به دنبال به دست آوردن بخشی از بازار بود، افزود: در ماموریت جدید به منظور چالاک‌تر شدن و بهبود کیفیت خدمات، حضور در بازار، بازاریابی و تامین نیاز مشتریان را به بخش خصوصی سپرده است و خود به مدیریت و فراهم آوردن شرایط مناسب کسب و کار‌ها می‌پردازد.

او در ادامه گفت: در قالب طرح تحول دیجیتال، ۱۰ سرویس اصلی پست به ۹۸ سرویس جزئی‌تر تبدیل شده است که این سرویس‌ها با فراخواندن بخش‌های خصوصی، به صورت مشارکتی ارائه خواهد شد.

قادری در خصوص نحوه مشارکت و طراحی مدل کسب و کار نیز گفت: با توجه به اینکه مدل ارتباط و تعامل هر کسب و کاری با مشتریانش متفاوت است بنابراین، همکاری پست نیز با شرکت‌های مختلف به شیوه‌های متنوع خواهد بود.

او نظارت بیشتر بر اجرای فرایندها، بهبود کیفیت و سرعت حمل و جابجایی و توزیع کالا‌ها و بسته‌ها و همچنین رعایت قوانین و مقررات در نوع کالا‌ها و خدمات ارسالی از سوی پست را مورد تاکید قرار داد.

عضو هیئت مدیره، لازمه به موفقیت رسیدن این مشارکت را انحصاری نبودن سرویس ها، رعایت انصاف و حقوق معنوی شرکا و ممانعت از ایجاد ممنوعیت کار شرکت‌های مختلف برای یکدیگر عنوان کرد.

در ادامه این نشست، نمایندگان بخش‌های خصوصی شرکت کننده در فراخوان، به طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مباحث فنی و رسیدن به مدل مشارکت، پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست در ماموریت جدید بازاریابی و تامین نیاز مشتریان را به بخش خصوصی سپرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..