تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشق مادرانه‌ای که به جنون می‌رسد

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عشق مادری که به جنون می رسد را در نمایش « برادرها می میرند» ببینیدمریم قریشی بازیگر نمایش «برادرها می میرند» در خصوص نقش خود در این نمایش، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: نقش من در نمایش «برادر‌ها می‌میرند» نقش یک مادر است. مادر شخصی که به جنگ می‌رود و اسیر می‌شود، اما به خانواده او خبر شهادتش را می‌دهند. در حالی که همه پذیرفته اند این شخص به شهادت رسیده، ولی مادر هنوز به این باور نرسیده است تا اینکه به مرور زمان شهادت فرزندش را می‌پذیرد.

وی افزود: این مادر سعی دارد افراد را در خانواده خود پایدار نگه دارد. به همین دلیل همسر پسر بزرگ خود را به عقد پسر کوچک خود درمی‌آورد. نقش من نقش مادری است که مرگ فرزند خود را باور ندارد و می‌خواهد از هر راهی یاد و خاطره فرزند خود را زنده نگه دارد. این عشق مادر و فرزندی، در تهایت مادر را به جنون می‌کشد.

قریشی با اشاره به اینکه نقش مادر در نمایش «برادر‌ها می‌میرند» چالش بزرگی برای من داشت، بیان کرد: اینکه در باور پذیری چنین مسائلی چه حس و حالی به انسان دست می‌دهد و موضوع آن برایم جالب بود؛ به همین دلیل نقش را پذیرفنم. پیش از این همکاری با کامبیز نیک آمیز کارگردان نمایش نداشتم و این تجربه خوبی برای من است.

بازیگر نقش مادر در نمایش «برادر‌ها می‌میرند» در خصوص استقبال مخاطبان از نمایش گفت: استقبال مخاطبان از نمایش «برادر‌ها می‌میرند» نسبت به کار‌های پیشین من بهتر بوده؛ البته بازتاب خوبی هم نمایش داست. مخاطبان موضوع نمایش را دوست داشتند و ذهنشان بسیار درگیر موضوع شده بود. موضوع داستان در بطن زندگی همه ما رخ داده است؛ زیرا در دوران جنگ تقریباً همه خانواده‌ها درگیر این مسائل بودند. حتی اگر این اتفاقات را از نزدیک لمس نکرده باشند، در نزدیکی و همسایگی خود دیده اند.

وی ادامه داد: جالب‌ترین قسمت این است که مخاطبان از خاطرات یا تجربیات خود برای ما می‌گویند. این موضوع ما را تحت تاثیر قرار داد. به احتمال زیاد بعد از این اجرا قرار است نمایش را در سالن‌های دیگری به اجرا ببریم، زیرا درخواست‌های بسیاری برای اجرا در سالن‌های دیگر داشتیم.

در خلاصه نمایش آمده است: زندگینامه یک اسیر جنگی که همه فکر می‌کنند، شهید شده و بعد از چند سال آزاد می‌شود و برمی گردد و می‌بیند که همسرش با برادرش ازدواج کرده و این موضوع کل خانواده را به چالش‌هایی می‌کشد...

علیرضا حنیفی، مریم قریشی، محمد قائم مقامی، مرجان امینی راد، علیرضا آهنگران، شیما اله بیگی بازیگران نمایش، کامبیز نیک آمیز کارگردان و فاطمه جودکی تهیه کننده نمایش «برادر‌ها می‌میرند» هستند.

گفتنی است نمایش «برادر‌ها می‌میرند» از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۱۵ شهریور هرشب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری بر روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشق مادرانه‌ای که به جنون می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..