تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فنونی‌زاده: خط حمله پرسپولیس زهر ندارد

خبرگزاری مهر: مرتضی فنونی زاده درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر گفت: متاسفانه پرسپولیس در این بازی ها اصلا نتوانست دروازه بان های پارس جنوبی و تراکتور را به دردسر بیاندازد. مهاجمان پرسپولیس زهردار نیستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کالدرون در بازی با تراکتور اشتباه تاکتیکی داشت و باید دیدگاه خودش را اصلاح کند. تیمی که سه بار متوالی در لیگ برتر قهرمان شده است برای هر حریفی یک تابوی بزرگ محسوب می شود و پرسپولیسی ها باید از همین موضوع برای غلبه روحی بر رقبای خود استفاده کنند.

وی درباره تاکتیک های فنی گابریل کالدرون ادامه داد: او مربی خوبی است. بدون شک در همین باختی که پرسپولیس مقابل تراکتور داشت باز هم نمی توان منکر قدرت بدنی بالای پرسپولیسی ها شد. جسارت کالدرون در بازی با تراکتور هم ستودنی است. وقتی دید تیمش نیاز به گل دارد از مدفعان کم کرد و به خط حمله اضافه کرد ولی من فکر می کنم کالدرون باید دیدگاهش را هرچه زودتر به بازیکنان دیسته کند و نقاط ضعف را پوشش دهد.

فنونی زاده درباره احتمال موفقیت سرخپوشان در هفته های آینده رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تیم ها از اسم او می ترسند. این تیم باید در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته سوم به برد برسد تا با روحیه بالا برای دیدار با استقلال تهران آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فنونی‌زاده: خط حمله پرسپولیس زهر ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..